DOLAR
EURO
GRAM ALTIN
ÇEYREK A.
BITCOIN
ÜYE PANELİ
SON DAKİKA
hava
Google News

ALO TESKİ’den yüzde 99’luk başarı

Yayın Tarihi: 23 Ocak 2019 | Son Güncelleme :

23 Ocak 2019 - 13:16

ALO TESKİ’den yüzde 99’luk başarı

1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi” 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandırarak yüzde 99.61 oranında başarı elde etti.

TESKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap vermektedir. Gelen talepler hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletilmektedir. Konuyu detaylı bir biçimde inceleyen ekipler hızlı bir şekilde sorunu çözüme kavuşturmaktadır.

TEKİRDAĞ HALKINA HIZLI HİZMET

TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz yaptığı açıklamada şunları dile getirdi “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7/24 mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır. 2018 yılında 16 bin 277 abonenin talebini sonuçlandıran ve yüzde 99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz” dedi.

Habertrak/Özlem İnan

YORUM ALANI

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.