DOLAR
EURO
GRAM ALTIN
ÇEYREK A.
BITCOIN
ÜYE PANELİ
SON DAKİKA
hava
Google News

ÇTSO kalitesini ispatladı

Yayın Tarihi: 01 Ocak 2018 | Son Güncelleme :

01 Ocak 2018 - 9:52

ÇTSO kalitesini ispatladı

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO), Türk Standardları Enstitüsü (TSE) Baş Tetkik Görevlileri; Mehmet Doğanay ve  Elif Özkök, tarafından gerçekleştirilen tetkik sonucunda; TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Gözetim Tetkiki başarılı bir şekilde gerçekleşti.

Çorlu TSO, 01 Eylül 2005 tarihi itibariyle TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemini almaya hak kazanmış olup  çalışmalarını artan bir ivme ile sürdürmekte ve 2017’de TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’ni devam ettirmeyi başardı.

Gözetim Tetkiki kapanış toplantısına; Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Gönül, Yönetim Kurulu Üyeleri; Cevat Sevim ve Atilla Gaygusuzoğlu, Genel Sekreter İbrahim Karağöz ve Birim Sorumluları katılımda bulundu.

“BİZLER İÇİN ÇOK DEĞERLİSİNİZ”

Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Gönül; “Bu sebeple sizleri  ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Kanaat önderliği misyonunu layıkıyla yerine getiren, Bölgenin kalkınmasında yönlendirici ve koordinatör konumunda, Üyeleri tarafından benimsenen, kamu karar alıcıları tarafından bilgilerine danışılan, güvenilir ve lider bir kurum olmak. Vizyonumuza, ulaşmak için; Çorlu TSO Kalite ve  Müşteri Memnuniyet Politikası, SWOT analizi, Kalite Yönetim Sistem Kapsamı gözönüne alınarak gerçekleştirdiğimiz hedeflerimizi, bu kapsamdaki çalışmalarımızı  size açıklamadan önce; Odamızın üye yapısı ve gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızla ilgili kısa bilgiler vermek istiyorum. 5 üye ile 1958 yılında kurulan odamızın, bugün  itibariyle  üye sayısı 7413  adettir ve 881 adedi sanayi kuruluşudur. Yoğun sayıda üyemize en iyi ve güler yüzlü hizmeti verebilmek için üst yönetimimiz ve 31 personelimiz birlik ve beraberlik içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yıl içerisinde üyelerimizin mesleki faaliyetlerinin güçlendirilmesi için eğitim, organizasyon ve seminerler düzenliyoruz. Hazırladığımız projelerle birlikte odamızın kurumsal gelişimine büyük önem veriyoruz. Üyelerimizin Taleplerini, Önerilerini ve Şikayetlerini Müşteri Memnuniyet Sistemi Kapsamında alarak Odamızı, Çorlu’yu, Çorlu’da ki Ticaret ve Sanayiyi geliştirmeye  çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

“SİZLERİNDE KATKILARIYLA   ÇORLU TSO  A SINIFI (MÜKEMMEL) BİR ODA OLMUŞTUR”

İbrahim Gönül; “Çorlu TSO; bölgesinin sorunlarını kendi sorunu olarak algılayan üye odaklı çalışan, bölgesinin değişimine katkı sunan, başka odalar tarafından imrenilerek bakılan akreditasyon sisteminde sizlerinde katkılarıyla A sınıfı (mükemmel) bir oda olmuştur” dedi.

“Çorlu TSO, TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyonlu Belgesinin Devamı Uygundur”

TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü Baş Tetkik Görevlisi Mehmet Doğanay, tetkikle ilgili yaptığı açıklamada; “Bugün gerçekleştirdiğimiz gözetim tetkikinde Çorlu TSO’nun iyi uygulamalarını ve başarılarını gördük. İyi bir yönetici kadronuz, başarılı, güleryüzlü ve dinamik bir personele sahipsiniz. Çorlu TSO’da verilen hizmetler etkin, kaliteli, verimli ve dolayısıyla müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik olarak yapılan çalışmalardır. Tetkik neticesinde Çorlu TSO’nun TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Belgesi’ nin devam etmesi şeklinde raporumuzu sunacağız. Başarılarınızın devamını diliyorum” açıklamasında bulundu.

 “ÇORLU TSO STANDARTLARA UYGUN OLARAK ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRMEKTEDiR”

TSE İstanbul Belgelendirme Müdürlüğü Baş Tetkik Görevlisi Elif Özkök ise;   TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Gözetim Tetkiki neticesinde; Çorlu TSO’nun istenilen düzeyde devam ettiği görülmüş olup; belgenin devam etmesi konusunda raporumuzu sunacağız” dedi. Habertrak/Ferhat Akgün

 

YORUM ALANI

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.