Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Yahya Kemal Beyatlı Güzel Sanatlar Lisesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonunda mezuniyet töreni düzenleyerek yeni mezunlarını uğurladı.
Okul bahçesinde gerçekleştirilen törene Süleymanpaşa ilçe Mili Eğitim Şube Müdürü Ersan Tuner, Namık Kemal Anadolu Lisesi Müdürü Semih Seyran Çavuşoğlu, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda veli katıldı.
Törende konuşan Yahya Kemal Beyatlı Güzel Sanatlar Lisesi Müdürü Serdar Can, mezuniyetin yalnızca bir eğitim yılının sonu değil, aynı zamanda yıllar süren emek, fedakârlık ve sanat yolculuğunun taçlandığı özel bir gün olduğunu söyledi.
Velilere seslenen Can, dört yıl önce kendilerine emanet edilen öğrencilerin bugün sanatın farklı alanlarında kendilerini ifade edebilen, estetik bakış açısı gelişmiş genç bireyler olarak mezun olduklarını belirterek ailelere teşekkür etti.
Öğretmenlerin özverili çalışmalarına da değinen Can, sanat eğitiminin sabır ve emek gerektirdiğini vurgulayarak, öğrencilerin yetişmesinde büyük katkı sağlayan tüm eğitim kadrosuna şükranlarını sundu.
Mezun öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada ise sanatın yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu ifade eden Can, gençlere şu tavsiyelerde bulundu:“Dünyanın her zaman daha fazla estetiğe, daha fazla empatiye ve daha fazla barışa ihtiyacı var. Sizler, kalbi sanatla atan gençler olarak bu değerlere katkı sunacaksınız. Hangi üniversiteye giderseniz gidin, hangi atölyede çalışırsanız çalışın; yaratıcılığınızı ve sanat tutkunuzu asla kaybetmeyin.”
Konuşmaların ardından temsili diploma törenine geçildi. Mezun olmaya hak kazanan 65 öğrenciye diplomaları takdim edildi.
Tören, öğrencilerin hep birlikte keplerini havaya atmasıyla sona ererken, mezuniyet coşkusu ve mutluluğu okul bahçesini doldurdu. Öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle bol bol hatıra fotoğrafı çektirerek bu anlamlı günü ölümsüzleştirdi.
Habertrak/Salih Aydın